piątek, 20 kwietnia 2012

"Nie zna się"

Dzisiaj ja i Angela cały czas chodziłyśmy ze słuchawkami i słuchałyśmy One Direction, oczywiście :D
Poszłyśmy do  łazienki. Za nami weszła Taka ina dziewczyna:
-To wy słuchacie One Direction? Jak możecie słuchać czegoś takiego?!
My takie miny typu: WTF?! A potem uswiadomiłam sobie, że słuchamy tak głośno, że inni też słyszą.
A tamta dalej:
-Boże, to takie Justin Bieber dwa.
I tak cały czas, aż w końcu wyszła.
Angela zamknęła za nią drzwi, a ja zaczęłam się z niej śmiać.
-Nie zna się. - Angelika.
Boże! Skąd biorą się tacy ludzie? 
Ona nie potrafi  szanować tego, że nie wszyscy muszą lubić to samo co ona!
Dobrze, że ja taka nie jestem, bo wtedy powiedziałabym jej:
-Ja przynajmniej nie chodzę w bluzkach po babci!
No, ale tak na serio, to było takie obleśne!
Brązowe spodnie, do tego luźna bluzka, chyba ciut za duża, i BOLERKO!

3 komentarze:

  1. Ja z moją przyjaciółką tez lovciamy 1D !

    Też po przerwach z słuchawkami i wgl...

    Ale nie spotkałysmy osób, kture ich nie lubia...

    ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem cię, ja mam przeciwko nim całą klaśe, no bez mojej best friend domi. Ona jedyna mnie rozumie i też ich lubi

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja ich kocham, a nie lubię, a to duża różnica!!!
    Dokładnie cała klasa przeciwko nam, a przecież jak nie chcą to nie muszą nas słuchać !!!

    OdpowiedzUsuń