sobota, 21 kwietnia 2012

Jeszcze więcej ciekawostek o 1D ! :)

Poszperałam w necie i znalazłam nieco interesujące ciekawostki. Są na dole również fragmenty wywiadów no i oczywiście parę faktów :D Mam nadzieję , że się wam spodobaja....;d

1.Louis będzie ma solówkę w piosence MOMENTS.

2."Fanki zawsze mówią mi, że jestem piękny, ale nikt nigdy nie będzie tak piękny jak one"-Niall.


3.Liam robi dziwne miny, kiedy nakładają mu makijaż.


4.Niall uwielbia horrory i jeśli miałby dziewczynę chciałby ją przytulić gdyby się wystraszyła.


5.Zayn chce dziewczyny, która nie wiedziałaby, że jest piękna, więc miałby pretekst, żeby jej o tym mówić.


6.Piosenka MOMENTS została napisana przez Eda Sheerana.


7.Niall i Harry pomagali w napisaniu GOTTA BE YOU.


8.Harry chciałby młodszą dziewczynę, której "mógłby pokazać linię życia".


9.Niall jest głównym piosenkarzem w piosence ANOTHER WORLD.

10.R:Kiedy ostatnio byłeś nagi?
Niall:Ymm, Louis, kiedy ostatnio byliśmy nadzy?

11.Louis chciałby dziewczyny, która zaakceptuje jego napięty harmonogram i nie będzie zła kiedy nie odpisze lub zadzwoni od razu.


12.Kiedy Louis był mały, gdy siedział w wózku zwykł krzyczeć "Hej! Miłego dnia!" do nieznajomych.


13.Jeśli Niall mógłby być jakimś celebrytą chciałby być Michaelem Bublem, ponieważ "on jest legendą".


14Niall ma wymyślonego przyjaciela, który nazywa się Michael.


15.Niall mówi przez sen.


16."Myślę, że miłe oczy i miły uśmiech sprawiają, że jesteś piękna"-Harry.


17.Zayn boi się wody, ponieważ nie potrafi pływać.


18...Harry nie lubi kiedy Louis, nie mówi mu "Kocham Cię" na końcu ich rozmowy telefonicznej.


19.Niall jest nerwowy przed każdym występem.


20."Zayn jest bardzo humorzasty, ale lubi się śmiać w tym samym momencie"-Niall.


21.Harry oddał swoją fioletową bluzę z napisem JACK WILLS, w której jest powyżej, fance.


22.Niall zerwał z dziewczyną przed xFactorem, bo musiał skupić się na karierze, ale teraz tego żałuje, bo jak sam mówi "ona była niesamowita".


23.Louis umie grać na pianine i uczy się grać na gitarze.


24.W zespole Liam jest tatą, a Zayn mamą.


25."Próbuję być fajny, ale nie jestem dobry w tym"-Liam.


26.Mama Harrego mówi, że Harry jest bardzo, bardzo romantyczny.


27.Louis chce dzieczyny, która jako on będzie lubieć jeść marchewki.


28.Lou, Harry, Liam i Niall uważają, że Zayn jest najlepszym tancerzem.


29."Zayn powiedział, że jestem gorący i ostry"-Louis.


30.Liam szybko biega, ale w "RED OR BLACK" nie mógł dogonić Nialla.


31.Gdy byli w Irlandii, cały czas próbowali mówić irlandzkim akcentem.


32.Niall woli dziewczyny z zielonymi oczyma.


33.Harry nigdy nie miał ubranych szelek.


34.Harry miał astmę.


35.Zayn na dwa koty: Rola i Toma (:


36.Niall zatweetował kiedyś, że 1D kochają Polskę.


37.Harry boi się rollercoastersów.


38.Chłopcy pożyczają sobie nawzajem ciuchy.


39.Kiedy Harry miał 6 lat, miał sen, że szczury gryzą mu palce u stóp.


40.Zayn woli ballady, ponieważ są trudniejsze do zaśpiewania i może w ten sposób pokazać swój talent.


41.Harry i Zayn chcialiby mieć dziewczynę, żeby mogli ją troszkę zepsuć. ;d


42.Liam ma bokserki z dniami tygodnia.


43.Zayn próbuje rzucić palenie.


44.Osobiście nienawidzę kiedy dziewczyny dokładnie przestrzegają zasad, i trzeba najpierw zawsze zapytać ich mam o wszystko, przecież nie chcę nic złego. Nienawidzę tego-Louis


45.Reporter:"Lubiłbyś mnie, jeśli byłbym twoim wielkim fanem?"


Harry:"Oczywiście, to nie ma znaczenia czy jesteś moim fanem lub nie."


46.Zayna ulubioną serią książek jest "Harry Potter".


47.Jeśli Niall byłby wystarczająco bogaty, kupiłby Nando's i nazwałby ją swoim imieniem "Nialldo's"


48.Kiedy Zayn miał 6 lat wurzucił telewizor przez okno.


49.Najlepiej przytula Liam, bo on pociera rękami plecy. (wiecie o co cho mam nadzieję )


50.Harry zasypia z kocykiem i robi tak od kiedy był mały.


51.Liam je lody widelcem.


52.Niall chciały być przez jeden dzień Cheryl Cole, żeby zobaczyć jak to jest być HOT.


53.Liam był nękany w szkole.


54.Harry mówi płynnie po francusku, Niall po hiszpańsku.


55.Kiedy Louis się nudzi, drażni Nialla.


56.Liam zapraszał kiedyś 22 razy dziewczynę na randkę, ta za każdym razem mówiła "nie".


57.Niall nigdy nie był w poważnym związku, ponieważ czeka na właściwą dziewczynę.


58.Liam kocha wszystko co jest związane z Disneyem.


59.Ed Sheeran i Harry mają swoje własne przezwiska, Potter i Weasley.


60.Harry uważa, że to słodkie kiedy dziewczyny noszą za duże koszulki piłkarskie.

             
61.Harry jest bardzo opiekuńczy. Kiedy mam ciężki dzień w pracy, i gdy przychodzę do domu on się mną zajmuje. Robi mi kąpiel przy świecach i puszcza muzykę. Jest naprawdę słodki i opiekuńczy-mama Harrego.

62.Harry wciąż czeka na namiętny pocałunek w deszczu.


63.Reporter: Czy płacicie za dziewczynę na pierwszej randce?

Wszyscy: Oczywiście.
Niall: Na wszystkich randkach.
Zayn: Zawsze płacę za dziewczynę.

64.Kiedy fani pytają Nialla czy ożeni się z nimi, on zawsze odpowiada TAK !


65.Pierwszy autograf Harrego był dla Louisa.


66."Nie ma nic lepszego niż leżeć z dziewczyną w łóżku lub na kanapie i po prostu z nią rozmawiać. Brzmi banalnie, ale to moja sprawa"-ZAYN.


67."Mógłbym umówić się z fanką"-Niall.


68.Liam napisał piosenkę dla dziewczyny i prosił w niej, żeby została jego dzieczyną. Zgodziła się, jednak następnego dnia zerwała z nim.


69.Zayn uważa, że jest bardzo romantyczny i jeśli dzieczyna chciałaby z nim porozmawiać, rzuciłby wszystko, żeby z nią porozmawiać.


70.Louis kocha ryby.


71.Kiedy Niall spotkał Michaela Buble, trzymał rękę Liama przez cały czas, ponieważ był tak bardzo zdenerwowany.


72.Niall postanowił nie uprawiać seksu, aż do ślubu.


73.Liam lubi ciche dziewczyny, ale nie ma nic przeciwko jeśli czasem będzie bezczelna.


74."Czy dałeś kiedykolwiek jakiemuś fanu swój numer telefonu?"


Liam: "Nie, myślę, że byłoby to nie sprawidliwe wobec innych, gdybym dał jednemu, a innym nie."


76.Chłopcy z zespołu mówią, że Eleanor jest żeńską wersją Louisa.


77."Harry jest maniakiem czystości, a Louis jest naprawdę brudasem"-Liam.


78."Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale teraz myślę, że będę miał około 27 lat"-Louis.


79. R:"Najgorsza rzecz jaką chłopak może zrobić dziewczynie?"

Liam: "Właściwie, sądzę że ignorowanie jej, podczas gdy ona kocha go z całego serca"

80.Harry powiedział, że mógłby umówić się z kobietą nie starszą niż 44 lata, Zayn nie starszą niż 40, a reszta woli dziewczyny w swoim wieku.


81.Kiedy Niall miał 5 lat, usiadł na torcie weselnym swojego wujka.


82.Kiedy Louis był we Francji, podszedł do lady i powiedział coś niemiłego do ekspedientki, ponieważ myślał, że jest ona francuzką, ale ona była anglielką.


83.Niall był łazience, a Louis powiedział mu że potrzebuje czegoś z łazienki, więc Niall otworzył mu drzwi, a Louis czekał tam z ekipą filmową, podczas gdy Niall był zupełnie nagi


84.Zaynowi podobają się dziewczyny ze średnim biustem i długimi nogami.


85.Zayn mówi, że jest bardzo opiekuńczym chłopakiem.


86.Harry lubi nosić nisko spodnie.


87.Kiedy Niall bardzo tęskni za domem, chłopcy zaczynają mówić do niego z irlandzkim akcentem.


88.Kiedy reporter zapytał Liama, bez czego nie mógłby żyć powiedział, że bez wosku do włosów, Clearasil* , i Nialla.


89.Kiedy Simon Cowell miał urodziny, chłopcy wyslali mu kartkę urodzinową, do której włożyli 2,50 funta, po 0,50 funta od każdego.


90.Zaynowi nie podobają się jego usta.


91.Harry kocha Conversy.


92.Tylko Harry i Louis mieszkają razem. Reszta mieszka osobno, jednak nie dalej niż 100m od siebie.


____________________________________________


Reporter: Kiedy ostatnio skłamałeś?


Niall: Oh... Aa... Ymm... Nie wiem. Chłopcy, kiedy ostatnio skłamałem?

Liam: Kiedy ostatnio skłamałeś?! Wtedy kiedy powiedziałeś mi, że zamierzasz przyjść do mnie do domu, ale nie przyszedłeś!
Niall: Ale twój żółw umarł.
Liam: To nie zostało ujawnione jeszcze.
Louis: To jest ekskluzywne.
Liam: Nie powiedziałem nikomu o tym jeszcze.
Niall: Yeah, powiedziałem Liamowi, że przyjdę do jego domu a tego nie zrobiłem, i on mnie teraz nienawidzi.



Reporter: Jakie podobają wam się dziewczyny?



Louis: Nie mam konkretnego typu jak powinna wyglądać dziewczyna, ale podoba mi się, gdy jest spontaniczna, pełna życia i ma dobre poczucie humoru, oraz ktoś kto jest gadatliwy tak jak ja.


Niall: Z którymi można się drażnić, śmiać się, i z które lubią takie same rzeczy jak ja. Jeśli wyjdzie ze mną na randkę, możemy pójść na mecz. Wspieram drużynę DERBY COUNTY i zawsze będę. Lubię w dziewczynie naturalność.


Zayn: Z którą będę się dogadywać. Nie mam określonego typu jak powinna wyglądać. Chciałbym dziewczynę przy której będę mógł czuć się komfortowo i mógłbym ją troszkę zepsuć.


Liam: Lubię dziewczyny, które są dosyć spokojne i przyjacielskie, które wyglądają na mądre. Uwielbiam dziewczyny z kręconymi włosami, ale po za tym jestem otwarty. (chodzi mu o to, że jak spodoba mu się dziewczyna z prostymi to nie przestanie mu się podobać tylko dlatego, że ma proste włosy)


Harry: Nie mam typu, ponieważ nie które dziewczyny mogą wyglądać nie zbyt atrakcyjnie, ale potem gdy pozna się je bliżej mają atrakcyjną osobowość. Lubię kogoś z kim mogę porozmawiać, i kto dogadywałby się z moimi rodzicami. To dla mnie ważne żeby moja rodzina ją polubiła.




Reporter:Jak dziewczyna może zdobyć wasz numer telefonu?


Harry: Liam ma swoją własną technikę na to. Liam po prostu podchodzi do dziewczyny i mówi:"Hej, nie wiem czy widziałaś mój twitter, ale ja jestem REAL LIAM PAYNE" i po prostu zaczyna "079..."*

*chodzi o to, że podaje numer



Reporter: Więc, słyszałem, że kiedy wychodziłeś z imprezy, całowałeś się z Caroline Flack. Czy to prawda?


Louis: Tak.

Harry: Nie, nie! To nie tak. To zostało zrozumiane na opak. To w rzeczywistości nie było tak.
Louis: Mogę zapytać jak pocałunek może być źle zrozumiany?
Niall: Może ona też o to prosiła? (nie wiem o co mu chodzi)
Harry: To nie tak!
Louis: To było po prostu pozdrowienie.
Harry: Tak, okay. Tak.
Zayn: To był pocałunek na przywitanie.
Louis: I na pożegnanie też ...
Harry: Nie, tak nie było.
Reporter: A czy podkochujesz się w niej?
Harry: Nie , to był tylko pocałunek przywitalny.
Wszyscy: Yhym...



Reporter: Biorąc pod uwagę to, że mieliście naprawdę długi dzień, um Harry nie może mówić. Tak więc, czas na trochę brudów.


Zayn: Harry śmierdzi.

Louis: On jest potajemnie kobietą.
Niall: Haha, Harry, hmm... Harry ma ból gardła. Mamy duży występ w weekend, więc on musi dużo odpoczywać.
Liam: I ma cztery sutki.
Louis: I jest kobietą!
Zayn: yeah, yeah !



I jak ? Co Was rozbawiło , a co raczej zaskoczyło lub zasmuciło ?
Czekam na komentarze ! :D


2 komentarze:

  1. 90. - Zayn, jak możesz ?! Ja ciee. Kocham te fakty normalnie. ; D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze poszukam więcej :D

      Tego jest serio baardzo dużo ;*

      Usuń